Çarşamba, Haziran 10

.musical tasted day

.sabah işe geliyorum,mecidiyeköyden metroya bindim cam kenarına yumuldum..gayrettepede yaşlı bi teyze bindi tam karşıma oturdu,ters gidince midesi bulanıyomuş ıkındı sıkıldı arkasına baktı falan bende yer değiştirmeyi teklif ettim,mutlu olarak teklifimi kabul etti.çantasından buzdolabı poşeti çıkardı,ağzı çift düğüm edilmiş..düğümü açıp içindeki şam fıstıklarından uzattı bana,teşekkür edip istemediğimi söyledim,ısrar etmeye gerek kalmadan elime sıkıştırdı,elimi yumak yapıp fıstıkları içine sıkıştırdım,kadıncağızın içine sinmemiş olsa gerek çantasından içinden 3 tane eksik küçük 10lu selpak çıkardı,içindeki peçeteleri boşaltıp elimdeki şam fıstıklarını alıp selpak paketinin içine koydu ve tekrar bana geri verdi..adeta bi bağ oluştu teyzeyle aramızda,o an biliyodumki benim burnum kanasa kadının yüreği sızlıycak..pamuk yanaklarıyla sürekli gülerek yüzüme baktı,bende utandım camdan simsiyah suretli dışarıya baktım..

' sizin yokluğunuzda biri daha beni utandırdı !!! '

ben indim leventde,teyze kalkmadı yerinden belliki 4.levente gidicek..belliki mecidiyeköye bi hasta yakınına ziyarete geldi,yoksa sabahın o saatinde mecidiyeköy 4.levent arası yolculuk yapmasına bi sebep yoktu..

iner inmez elimdeki şam fıstığı dolu selpak paketini çöpe atmayı düşündüm,çünkü akmerkeze ulaşana kadar sigara içicektim ve fıstıkları yemete vaktim yoktu..kıyamadım fıstıklara,içinde emek olan selpak paketine..içmedim sigara,fıstıkları yemek istedim,her fıstığın kabuğunun elimde lüzumsuzlaşması sonucu yanımda bi çöp kutusu buldum ve attım..yürür halde fıstıkların kabuklarını açmaya çalışıyor,elimde lüzumsuzlaştığı anda ise yanımda bir çöp kutusu buluyordum,bu müthiş bişeydi..fıstıkların kabuklarını açmam çok uzun sürmüyordu,hayır,çöp kutuları çok sık yerleştirilmişti..içimden teşekkür ettim,belediyeye..ülkede hala teşekkürü hakeden bürokrasi var demekki diye düşündüm..sonra gazete bayimden gazetemi alıp,bayi ablayada fıstık uzattım,oda istemedi..bende paketin içinden 4-5 tane fıstık alıp,müthiş buluş selpak paketini ablaya uzattım..teşekkür edip aldı..

bir selpak paketi bir sabah,bi çok insanı teşekküre layık bi çok kişiyi mutlu etmişti,bu çok şahane bişeydi..süpersonik bi sabahtı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder